Komponente radnih strojeva pretrpe velike napore i radnu snage te samim time dođe do lomova. Kao u ovoj situaciji gdje se priključna ploča za korpu prelomi, najbolje je što prije reagirati radi sigurnog korištenja stroja.
Popravak loma na priključnoj ploči bagera
Pronalazak i uočavanje kvarova
Evo primjer u kakvom se stanju takvi lomovi pojave. Ovaj je prilično uočljiv ali dubina pukotine ide dalje od očitog jer se ispod sloja masti i prašine krije pukotina.
Otvaranje loma do "zdravog" materijala
Nakon površinskog brušenja pojavljuje se duža linija koju smo dodatno proširili da se materijal što bolje spoji.
Zavarivanje loma
Sad sljedi najbitniji dio ovakvog popravaka, a to je kvalitetno zavariti lom. Pukotina se ispunjava više puta , s obe strane ploče. Rezultat vara izgleda ovako :
Ponovno brušenje radi provjere stanja vara
Nakon zavarivanja loma, površinski obrusimo var da bi se provjerila forma vara. Uglavnom tražimo znakove rupa ili linija koje govore da materijal nije sasvim spojen. Takve linije ovdje ne nalazimo već samo površinska odstupanja na najdeljem djelu vara.
Završni radovi
Evo sad je Vaš lom zavaren s obe strane, te 1.5 cm deblji od postojeće debljine ploče što osigurava da taj spoj bude jedno tijelo sa ostatkom ploče. Da Vaša ploča nebi zahrđala, obojat ćemo je "za prvu ruku" sa crnim sprejom dok čeka transport do svog bagera. Stime je ovaj projekt završen u roku jednog radnog dana .